Beranda » ceritaku » sang surya

sang surya

memancar sang surya
menyinar cahayanya
begitulah berseri
wajah ummiku sayang
aku sanyang ummi…ummiku sayang ummi
sayang-sayang ummi..ummiku sayang
walaupun ummi letih
mengasuh kami ini
namun,masih tersenyum
menyejukkan hati
aku sayang ummi..ummiku sayang ummi
sayang-sayang ummi…ummiku sayang
bila pulang sekolah
ummi sambut kami
sembahyang sama ummi
alhamdulillah
aku sayang ummi..ummiku sayang ummi
sayang-sayang ummi..ummiku sayang
ummiku sayang kaulah serikandi
berkorban selalu untuk kami
ummiku sayang kau ibu insani
semoga allah kan berkahi
aku sayang ummi…ummiku sayang ummi
sayang-ayang ummi..ummiku sayang

~masa-sama sulit yang kita jalani akan menjadi satu bukti kita mampu menghadapinya…..aku sayang ummi~

Tinggalkan Balasan

